KPiQe-HF1Oq8AMv1Rrckf50stBA ايران - تايلند ؛ تمريني براي جام‌جهاني

ايران - تايلند ؛ تمريني براي جام‌جهاني

به گزارش ايسنا ، کي روش بارها گفته نمي خواهد تيم ملي زنگ تفريح تيم هاي قدرتمند در جام جهاني باشد و نبايد حتي يک روز آماده سازي تيم ملي را به راحتي از دست داد. به همين دليل مي توان اطمينان داشت که ملي پوشان ايراني به هيچ وجه به نام حريفشان توجه نخواهند کرد به اين ديدار به چشم يک بازي آماده سازي جام جهاني نگاه خواهند کرد.

در اين ميان سوراچاي، سرمربي تيم ملي تايلند در صحبت هايي گفته که نمي خواهد رکورد شکست ناپذيريش در بازي برابر ايران شکسته شود. او که سالها هافبک نفوذي تيم ملي تايلند بوده، بازيکني متوسط بوده که تنها هفت گل ملي در کارنامه دارد. جالب آنجاست که اين گلها را او به تيم هاي ترکمنستان، اندونزي، ميانمار، قطر و فيليپين زده است. تايلنديها از دو بازي قبليشان هيچ امتيازي نتوانسته اند کسب کنند و اگر برابر ايران هم شکست بخورند، عملا وداعي زود هنگام با جام ملتها خواهند داشت و براي جلوگيري از اين اتفاق مجبورند تا بازي هجومي را در دستور کار خود قرار دهند.



در بازي روز سه شنبه، خسرو حيدري و مهرداد پولادي از تيم ملي ايران به دليل مصدوميت غايب خواهند بود و از آن سو هم سوره سوکا، سوچائو نوتنم و جاکراپان غايبان تايلند برابر ايران هستند.

تيم ملي ايران که اين روزها آماج حملات عده اي از پيشکسوتان فوتبال به دليل حضور پرتعداد بازيکنان دورگه يا کساني که بيشتر سن خود را در خارج از ايران گذرانده اند، شده است بنظر کار سختي برابر تايلند ندارد و البته در اين ديدار بسياري منتظرند تا از بازيکناني مثل بيت آشور، دانيال داوري و سردار آزمون رونمايي شود.

آخرين ديدار دو تيم در آخرين ديدار از مرحله انتخابي جام ملت هاي 2011 آسيا در گروه پنجم بود که در آن تيم ملي ايران با تک گل جواد نکونام موفق به شکست يک بر صفر رقيب خود شد.

تايلندي ها در دوبازي قبليشان برابر کويت و لبنان به ترتيب با نتايج سه بر يک و پنج بر دو شکست خورده اند و تيم ملي ايران نيز لبنان را پنج بر صفر برده و برابر کويت نيز به تساوي يک بر يک رضايت داده است.

ديدار دو تيم روز سه شنبه ساعت 19 در ورزشگاه ازادي برگزار مي شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: استارت, تیم, ملی, ایران, برای, جام, جهانی, 2014, برزیل, از, بازی, برابر, تایلند, ,

.:: آخرین مطالب ::.

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )